​Salgs- og leveringsbetingelser

​Salgs- og leveringsbetingelser

Faktureringsoplysninger

Faktura for udført kørsel vil blive udstedt, jf. de oplysninger, der er anført i adressefeltet på ordrebekræftelsen. Såfremt disse skal ændres, skal dette ske før udstedelse af fakturaen.

Ekstra medgået tid

I det tilfælde, turen løber længere end aftalt, eller der pågår ventetid, vil der blive opkrævet betaling pr. påbegyndt time

Afbestilling

Følgende afbestillingsbetingelser gør sig gældende:

  • 8 dage før sker uden beregning
  • 4-7 dage før opkræves 50 % af beløbet
  • 0-3 dage før opkræves 100 % af beløbet

Ved større arrangementer (5 busser og derover) gælder der specifikke, forlængede afbestillingsbetingelser.​

Terms and conditions

Invoice information and payment terms

The invoice will be issued prior to the transfer and will be issued due to the information listed on the offer/confirmation. Any changes to the invoice information must be made before the invoice is issued.

The amount owed must be at our account in DKK no later than one week before the transfer (the account information is listed on the offer/confirmation). The invoice will be issued when the amount in DKK is received.

Cancellation policy

If the cancellation is

  • 8 days before – no payment will be charged
  • 4-7 days before – 50 % will be detained
  • 0-3 days before – the fully amount will be detained.​

Kundeanmeldelse

Hovedkontor
Birkegårdsvej 32,
8361 Hasselager​

Hadsund afdeling
Østergade 65,
9560 Hadsund
Hjørring afdeling
Fanøvej 12,
9800 Hjørring

Hedensted afdeling
Lundagervej 2,
8722 Hedensted
Kontakt info

pp busser
CVR: 82971610​
Telefon: 86 28 43 88
E-mail: pp-bus@pp-bus.dk

Åbningstider:

Mandag til fredag: 08:00 - 15:00